Turismus 4.0

Everything that can be digitalized, will be.

Eric Schmidt, former Google CEO

Jak vytvářet turistický digitální obsah? Jak zajistit optimalizaci pro vyhledávače (SEO)? Jak si udržet kontrolu nad publikovaným obsahem o mé destinaci? Jak dostat informace o mé destinace k potenciálním turistům – zákazníkům?

Otázky na tyto odpovědi by vám měl přinést připravovaný webinář o tvorbě turistického digitálního obsahu a optimalizaci SEO.

Aktuální nabídka webinářů

Webináře budou probíhat přes online patformu, po registraci obdržíte odkaz na návod na připojení k webináři. Doporučujeme mít funkční mikrofon pro případnou diskuzi a pokládání dotazů.

Pro přihlášení k webináři vyplňte následující formulář. Účast na webináři je zdarma. Aktuální nabídka webinářů se váže ke speciální nabídce Otestuj OUTDOORACTIVE Business.

Uskutečněné webináře

  • 15. 4. 2020, 14:00 Turismus a digitalizace – jak připravit turistickou destinaci dobu po pandemii
  • 22. 4. 2020, 10:00 Pilotní projekt Novéhory.cz
  • 29. 4. 2020, 10:00 Tvorba digitálního turistického obsahu
  • 6. 5. 2020, 10:00 Turismus a digitalizace – jak připravit turistickou destinaci dobu po pandemii
  • 13. 5. 2020, 10:00 Turismus 4.0 – webinář pro veřejnou správu I
  • 17. 6. 2020, 10:00 Turismus 4.0 – webinář pro veřejnou správu II
  • 24. 6. 2020, 9:00 – 10: 30 Otestuj OUTDOORACTIVE Business – webinář v českém jazyce
  • 24. 6. 2020, 12:30 – 14: 00 Otestuj OUTDOORACTIVE Business – webinář v anglickém jazyce
  • 25. 6. 2020, 9:00 – 10: 30 Otestuj OUTDOORACTIVE Business – webinář v českém jazyce
  • 25. 6. 2020, 12:30 – 14: 00 Otestuj OUTDOORACTIVE Business – webinář v anglickém jazyce

Individuální nabídka

Pokud máte zájem o opakování některého webináře nebo pro připravení webináře na míru, neváhejte nás kontaktovat na info@t40.cz.

22. 4. 2020, 10:00 Pilotní projekt Novéhory.cz

  • webinář pro zájemce o zapojení do pilotního projektu
  • ukázka nástrojů pro tvorbu digitálního turistického obsahu na platformě Outdooractive
  • měření kvality obsahu
  • šíření obsahu a statistiky dosahu

29. 4. 2020, 10:00 Tvorba digitálního turistického obsahu

  • standardy pro vytváření turistického obsahu
  • datová optimalizace
  • využití otevřených dat
  • optimalizace obsahu pro vyhledávače, akcelerátory a hlasové vyhledávání

6. 5. 2020, 10:00 Turismus a digitalizace – jak připravit turistickou destinaci dobu po pandemii

  • vývoj a tendence v oblasti digitalizace v oblasti průmyslu cestovního ruchu.
  • pouze 19% zákazníků vyhledává turistické informace informace přímo na stránkách turistických organizací, trend je dlouhodobě klesající
  • 74% cestovatelů využívá hledá inspiraci pro výlety a dovolenou na globálních turistických platformách
  • jak zajistit kontrolu nad šířením a aktualizací digitálního obsahu o své destinaci
Věk digitálních platform

13. 5. 2020, 10:00 Turismus 4.0 – webinář pro veřejnou správu I

  • význam digitalizace v turismu v současné době a do budoucnosti, role DMO, rozvoj lokální ekonomiky a zaměstnanosti v sektoru turismu pro MSP a živnostníky
  • strategie pro inteligentní specializaci RIS3 – krajské přílohy k národní RIS3 se  službami  a rozvojovými modely v turismu, průmyslu cestovního ruchu pro 21+
  • ROAD MAP: digitalizace turismu pro strategii RIS3, příkladová studie   začlenění digitalizace turismu do konceptu Digitální Česko, CfF (inovace do praxe)
  • kde jsou otevřená data v turismu a jejich nezbytné mezinárodní
  • standardy best practice – Německo, Česko

17. 6. 2020, 10:00 Turismus 4.0 – webinář pro veřejnou správu II

  • digitalizace turismu – masivní informační on-line vliv na miliony možných cestovatelů/ návštěvníků regionu – nová dimenze rozvoje regionu, jeho ekonomiky, zaměstnanosti
  • propojení RIS3  s konceptem  Digitálních Inovačních Hubů (oborový DIH TOURISM 4.0), turismus a cestovní ruch v RIS3 – správné strategické cíle s vazbou na digitalizaci pro 21+ 
  • veřejná podpora tvorby nových komerčních uživatelský přívětivých aplikací (ekosystému turistiky na regionu)  
  • principy  a využití technologií Industry 4.0/ inovací v turismu, průmyslu cestovního ruchu
  • technologie a modely: blockchain, cybersecurity, big data, AI – vše patří do digitálního turismu
  • best practice: Rakousko, Švýcarsko, Německo, Slovensko